Kalite Politikası

TAYPA, küresel ticari faaliyetlerin, tüm insanlık için ortak bir bağımlılık ve güven ile kardeşliğe dönüşmesi için güçlü bir çıkış noktası oluşturduğuna inanıyor. Bu işlemin anahtarı ise “kalite”. Küresel kalite kültürüne mütevazi bir katkı olarak TAYPA Çalışanları “Qualitay” ı geliştirdi.

Saygın küresel markalara hizmet verirken kalite, TAYPA'nın bir numaralı önceliğidir. "Qualitay" kalite politikasını ve etik çalışma disiplinini simgeleyen bir kavramdır. Bu kavramın kalbinde, müşterinin ve yüksek vasıflı işgücünün maksimum memnuniyeti yatıyor.

TAYPA'nın QA ekibi üretim ve hizmet kalitesi üzerinde sistematik kontroller gerçekleştirir. Ayrıca müşterilerden geri bildirim alır ve bu geribildirimleri üretim sisteminin iyileştirilmesi için kullanır.

Nihai kalite ve ürün güvenliği için alınan önlemler, gelen ürünlerin kontrol işlemleri ile başlar.

BV'den akredite edilmiş bir laboratuara sahip olan TAYPA, tasarımın başlangıcından itibaren tüm üretim aşamalarında ürün testleri yapar. Tedarikçilerden her gönderi için test raporları istenir ve QA ekibi tarafından risk kabul edilen kumaş grupları için kendi laboratuvarımızda ekstra kumaş testleri yapılır.

Kumaşlar “Four Point Sistemi” ile kalite kontrol planına göre kontrol edilir. Doğru aksesuarların üretim hatlarına iletilmesi, üretim otomasyon yazılımından ve onaylanmış trim kartlarıyla üretilen kontrol listeleri ile kontrol edilir.

Kalite Güvence ekipleri, tüm süreçlerde raporlama ve analiz için SAP programını kullanırken (Laboratuar, hammadde denetimi, süreç kontrolü, nihai kontrol), süreçlerin istatistiksel analizinde ise Minitab programını kullanmaktadır.